Vytváranie nových značiek pod jedným brandom môže byť poriadna výzva.
O projekte
Smartfood začínal ako malá reštaurácia v štýle bistra, no odvtedy sa rozrástol na modernú sieť reštaurácií s rôznymi konceptmi, rozmiestnených po celej Banskej Bystrici.
Reštaurácie sú známe tým, že ponúkajú kvalitné a chutné jedlá z miestnych surovín. Ako sa Smartfood rozširoval, mali sme za úlohu rozvinúť nové sub-brandy, ktoré by mohli koexistovať s hlavnou značkou, pričom každá ponúka jedinečný kulinársky zážitok.
Náš tím úzko spolupracoval so spoločnosťou Smartfood na vývoji identít a dizajnových prvkov, ktoré efektívne odkomunikujú jedinečný koncept každého sub-brandu a zároveň zachovajú celkovú identitu značky súdržnú. Naším cieľom bolo vytvoriť sub-brandy, ktoré budú osobité, zapamätateľné a budú dopĺňať značku Smartfood.
Logá Smartfood, KÚT 12, tiffany a tiffany fresh nadizajnované Jiřím Adámkom.
Webová stránka
Navrhli sme jednoduchú webovú stránku, ktorá poskytuje všetky potrebné informácie o každej z reštaurácii a zároveň sa v nej ľahko orientuje na počítači aj v mobilných zariadeniach. Webová stránka je navrhnutá tak, aby sa dala ľahko aktualizovať, čím sa zabezpečí, že zákazníci budú mať vždy k dispozícii najnovšie informácie.
Kulhány
Návrh loga pre koncept reštaurácie, ktorý nesie meno majiteľa. Cieľom reštaurácie je poskytovať kvalitné a rozmanité obedy ako aj výnimočné večere na vysokej úrovni.
V kuchyni sa pinzeta používa častejšie ako drevené lyžice, výsledkom čoho sú vizuálne príťažlivé a esteticky príjemné jedlá, ktorých cieľom je potešiť zmysly.
“Spoločnosť okto—digital poskytla výnimočné kreatívne nápady a zrealizovala ich načas. Práca s nimi bola bezproblémová a spolupráca bola výborná. Vrelo odporúčam.”
Tiffany
Tiffany je špičková reštaurácia rýchleho občerstvenia nachádzajúca sa v srdci historického centra mesta, ktorá ponúka obľúbené jedlá prémiovej kvality. Reštaurácia posúva klasické jedlá, ako sú rezeň a syr, na novú úroveň dokonalosti, pričom pre svoje ingrediencie starostlivo vyberá najlepších miestnych dodávateľov.
Dizajn loga pre túto sieť rýchleho občerstvenia musí efektívne komunikovať základný koncept značky a pozdvihnúť ho nad úroveň iných podobných podnikov. Naším cieľom bolo vytvoriť logo, ktoré je nielen vizuálne nápadné a zapamätateľné, ale zároveň efektívne komunikuje jedinečné predajné body reťazca rýchleho občerstvenia.
KÚT12
KÚT12 je reštaurácia nachádzajúca sa v dolnom rohu historického centra, ktorá ponúka každodenné potešenie vo výnimočnom prostredí. S dvanástimi jedinečnými dôvodmi, prečo zažiť pohodu práve tu, sľubuje KÚT12 unikátny kulinársky zážitok.
Aby sme pomohli zlepšiť celkový zážitok zo značky, dostali sme za úlohu vytvoriť všetky predmety používané v reštaurácii, vrátane menu, tričiek a špeciálnych akcií. Výsledkom je súdržná a nezabudnuteľná značka, ktorá odlišuje KÚT12 od konkurencie.
Pistácia
Pistácia, najmladšia reštaurácia v reťazci, je vegetariánske/vegánske bistro s unikátnym cieľom – prilákať vegetariánov/vegánov ale aj milovníkov mäsa.
Vytvorením značky, ktorá je odvážna a moderná zároveň, sa nám podarilo sprostredkovať unikátne predajné body Pistácie spôsobom, ktorý je prístupný a pútavý.
Zamerali sme sa na používanie výrazných farieb a typografie, aby sme zachytili podstatu značky a zároveň oslovili široké spektrum potenciálnych zákazníkov.
Výsledkom je vizuálne pôsobivá značka, ktorá zjednocuje a zároveň láka a povzbudzuje ľudí, ktorí jedia mäso, aby viac preskúmali rastlinnú stravu bez toho, aby sa cítili zastrašení alebo pod nátlakom.