Nová značka pre podnik s jedinečnou ponukou, nachádzajúci sa v blízkosti centra mesta Banská Štiavnica, s kontrastom moderných a historických prvkov v pohodlnom interiéri a exteriéri.
O projekte
Na spoločnom stretnutí sme si definovali hlavné produkty a služby, konkurenciu, určili priestor a „univerzálny predajný argument“. Vedeli sme, že ideálnym hosťom je turista v Banskej Štiavnici, ktorý si príde vychutnať všetky príjemné miesta tohto mesta, užíva si kvalitu a bez váhania za ňu aj zaplatí.
Názov „Opera“ bol vybraný pre jeho eleganciu a hodnotu zábavy, ako aj preto, že je dobre zrozumiteľný vo viacerých jazykoch.
Logo je ženské, sofistikované, luxusné, moderné, seriózne, odvážne, jednoduché a jednoznačné, reprezentujúce zážitok z vysokej kvality, ktorý klient poskytuje.
Vďaka spolupráci s okto—digitalzískal náš podnik výstižnú firemnú identitu, ktorá naozaj zapadla do konceptu, ktorý sme chceli zákazníkom priniesť. Spolupráca bola veľmi príjemná, rýchla, plná kreativity a priniesla presne to, čo sme očakávali. Pri ďalších projektoch budeme určite spolupracovať s okto—digital aj naďalej!